Podravka prodala Studenac slovenskoj kompaniji Radenska

Podravka je prodala svoju tvrtku Studenac slovenskoj kompaniji Radenska, stoji u obavijesti na Zagrebačkoj burzi. Prodano je 100 % poslovnog udjela u društvu Studenac d.o.o.

“Po ispunjenju ugovornih preduvjeta te prijenosa ugovora o radu radnika na Studenac, Radenska d.o.o. će preuzeti poslovni udjel u Studencu, a što je predviđeno do kraja godine. Očekuje se da navedena transakcija neće negativno utjecati na rezultate poslovanja Grupe Podravka u tekućoj godini te da će u narednom razdoblju pozitivno utjecati na profitabilnost poslovanja”, stoji u priopćenju Podravke. Kao jamac navodi se društvo Kofola Česko-Slovensko sa sjedištem u Češkoj.

Razvoj portfelja hrane i lijekova

Nastavljaju: “Nakon dezinvestiranja biznisa pića do kraja 2016. godine, Podravka d.d. će nastaviti s razvojem portfelja hrane i lijekova usmjeravajući dodatne resurse za internacionalizaciju svojih ključnih brandova u skladu sa strategijom Društva.

Isto tako, odabirom Radenske d.o.o., kao uglednog proizvođača bezalkoholnih pića i vode u regiji, odnosno grupe Kofola, Podravka je pokazala da vodi brigu o budućem nastavku proizvodnje te sigurnim radnim mjestima za radnike u Lipiku uz zaštitu njihovih zatečenih prava po Kolektivnom ugovoru Grupe Podravka za razdoblje od 18 mjeseci.”

Studenac je na prodaju od 2013.

Predsjednik uprave Podravke Zvonimir Mršić još je sredinom 2013. godine izjavio da je uprava donijela odluku o izlasku iz biznisa s pićem, pekarskim i zamrznutim proizvodima. Kako je pisao Večernji, Mršić je kazao da je riječ o “neprofitabilnim granama koje su devastirale poslovni rezultat, nepotrebno odvlačile resurse i odvlačile pozornost od poslova u kojima Podravka želi napredovati”.

Češka grupa Kofola preuzela je slovensku Radensku početkom 2015. godine za 64,65 milijuna eura, o njihovom interesu za preuzimanje Lipičkog Studenca počelo se pričati još početkom godine. Da su namjere Kofole u pozicioniranju na domaćem tržištu prilično ozbiljne potvrđuje i preuzimanje tradicionalnih brendova zagrebačkog Badela 1862 Voćko, Nara i Inka. Kofola je jedna od najbržerstućih kompanija u tom segmentu u regiji. Prema financijskim rezultatima za prošlu godinu, zabilježen je rast prihoda od 14,6 posto na 264 milijuna eura, operativna dobit narasla je za 33 posto na 22 milijuna eura a EBIDTA je iznosila 20,5 posto.

telegram.hr/hia
foto:N.Vukadinović, glasslavonije

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *