Istarski kreativaci uspješno posluju sa svjetskim kompanijama

Kreativci studja Sonda iz Vižinade kod Poreča već 10 godina stvaraju personalizirana rješenja vezana uz vizualne komunikacije, razvoj brendova, komunikacijske i promotivne strategije i kampanje, pakiranja, web ili produkciju raznovrsnih sadržaja.

Multinacionalke i OPG 
Kako pojašnjavaju suvlasnici tvrtke, ujedno i kreativni direktori, Jelena Fiškuš i Sean Poropat, raspon njihovih klijenata i usluga varira od globalnih kompanija do malih proizvođača, od “boutique” ambalaže do svjetskih kampanja. “Ono što je specifično, nastojanje je da rješenje bude utemeljeno na stvarnim vrijednostima i, dakako, efikasno iz čega onda proizlazi i sva kreativa. Nema velikih ili malih projekata, svi su nam jednako značajni: i kada se radi o lokalnoj manifestaciji ili obiteljskom OPG-u, i kada se radi o kompanijama koje svoje proizvode i komunikaciju plasiraju diljem svijeta. Rad na svakom od njih ima svoje draži i specifičnosti, upravo u tome leži ljepota ovog posla kojeg radimo. Ako nas pitate za zvučna imena tu su svakako Elan s kojim nakon 10 godina rada na dizajnu i promidžbi bilježimo značajan postotni prodajni rast u segmentu ženskih skija”, ističe Fiškuš.

 poslovni darovi u lukszunom pakiranju

Neki od značajnih klijenata su im i Holcim za čije pakiranje Agrocala su dobili brojne svjetske nagrade te Group Bel, jedan od vodećih svjetskih proizvođača mliječnih proizvoda. “S obzirom da radimo za Aluflexpack koji je u vlasništvu kompanije Montana Tech Components, poznate po tome što radi i komponente koje se koriste u svemiru, volimo se šaliti da naši klijenti nisu samo globalni igrači, nego čak zadiremo u svemir”, kaže kreativni dvojac iz Vižinade. Dodaju da im ništa manje važni nisu ni lokalni klijenti za koje su napravili neke od najdražih i najnagrađivanijih radova. Glavno tržište im je Hrvatska, no isto tako imaju klijenate i iz drugih zemalja poput Francuske, Italije, Slovenije…Kako navodi Poropat, zahvaljujući suvremenoj tehnologiji nema granica kreativi, a ni njezinoj realizaciji. U Sondi ističu da su oni ciljano  preselili ured u malo mjesto u Vižinadi kako bi sami sebi i drugima pokazali da se globalne kampanje i dizajnerska rješenja mogu raditi iz manje sredine. No, manja sredina uglavnom znači i da je teže doći do kvalificirane radne snage. “Događa se paradoks u kojemu s jedne strane kvalificirani mladi dizajneri i kreativci ostaju u mjestima u kojima su studirali ili ih njihov talent odvede u svjetske metropole, a s druge strane javljaju  se strani stažisti iz raznih dijelova svijeta koji bi došli k nama, radili s nama nekoliko mjeseci ili dulji period. Cilj nam je biti poslodavac i praktični edukator koji nudi priliku mladima da rade iz sredina iz kojih potječu, a bez bojazni da ih negdje drugdje čekaju bolje prilike. Ujedno, naravno da nam je važno ugostiti strane komunikacijske stručnjake i dizajnere s kojima možemo zajedno stjecati nova znanja”, naglašavaju u Sondi.

Edukacija i turizam
Kreativni tim ove tvrtke broji 11 ljudi, a u idućih nekoliko mjeseci planiraju nova zapošljavanja. Sonda je u biznis krenula kao mjesečni vodič za dubinsko istraživanje zabave u Istri, kasnije i Kvarneru, pa i Zagrebu. Danas je u njihovom portfelju 200 klijenata. U narednih pet godina u planu je realizacija projekta “Sonda škole” koji bi trebao biti pozicioniran u unutrašnjosti Istre, a trebao bi imati edukativni, praktično lokalni te turistički karakter.

poslovni.hr/hia
foto:glas istre

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *